#

از کجا شروع کنیم؟

به دلیل تغییرات لحظه ای در قوانین کشورها، قبل از اقدام حتما با مشاوران موسسه هماهنگ کنید
  • 17 بهمن 1398
  • کشورها
  • 1988 بازدید
  • بدون نظر

مراجعه کنندگان گرامی برای شروع کار باید ابتدا از شرایط کلی پروسه اخذ پذیرش و نحوه اقدام برای اخذ ویزا آگاه شوند. به این منظور موسسه با توجه به شرایط فرد متقاضی به چهار صورت مشاوره به همراه تسهیلاتی برای عزیزانی که به دلیل ساکن نبودن در تهران امکان مراجعه حضوری برای عقد قرارداد را ندارند، در نظر گرفته است :

  • مشاوره اولیه رایگان:

این مشاوره بصورت رایگان است و با پر کردن فرم ارزیابی رایگان موسسه، که در سایت موجود می باشد صورت می پذیرد. در این نوع ارزیابی اطلاعات اولیه لازم از طریق ارسال ایمیل در اختیار مراجعه کنندکان عزیز قرار می گیرد.

فرم درخواست ارزیابی رایگان را از این طریق پر کنید.

  • مشاوره حضوری:

متقاضیان محترم برای انجام این مشاوره، باید در دفتر موسسه با تعیین وقت قبلی حضور به عمل بیاورند. این مشاوره دارای هزینه بوده و مراجعه کنندگان گرامی می توانند این هزینه را به چند صورت ازجمله: (به صورت حضوری / از طریق واریز به حساب و یا کارت موسسه / از طریق فروشگاه اینترنتی موسسه) پرداخت کنند.

وقت مشاوره حضوری را از این طریق رزرو کنید.

  • مشاوره تلفنی:

متقاضیان عزیزی که به دلیل عدم سکونت درشهرتهران امکان مراجعه حضوری به موسسه برای دریافت مشاوره را ندارند، می توانند به راحتی و از طریق تلفن اطلاعات مربوطه را دریافت نمایند. این مشاوره دارای هزینه می باشد که متقاضیان عزیز می توانند به یکی از صورت های نوشته شده در زیر هزینه خود را پرداخت کنند. متقاضیان عزیز می توانند برای هماهنگی مشاوره تلفنی خود به ترتیب مراحل زیر را عمل کنند:

۱- هزینه مشاوره خود را به یکی از ۲ روش فوق انتخاب و واریز نمایید. (واریز به حساب و یا کارت موسسه، پرداخت توسط فروشگاه اینترنتی موسسه )

۲- فرم در خواست مشاوره تلفنی را پر کرده و نحوه پرداخت خود را نیز در آن مشخص کنید.اگر مبلغ مشاوره را از طریق آنلاین پرداخت کرده اید، شماره تراکنش، اگر به حساب موسسه واریز نموده اید، شماره فیش و اگر کارت به کارت کرده اید، ۴رقم آخر کارت خود را در قسمت های مربوطه در فرم مشاوره وارد نمایید.

۳ -با تلفن موسسه به شماره ۰۲۱۴۴۲۷۲۴۵۰ تماس گرفته ، شماره پیگیری تراکنش اینترنتی خود را به کارشناسان موسسه اعلام و وقت قبلی جهت انجام مشاوره تلفنی خود را هماهنگ کنید.

  • مشاوره ویزا :

این مشاوره مخصوص مراجعه کنندگان عزیز است که خودشان پذیرش تحصیلی دارند و تنها متقاضی گرفتن ویزای دانشجویی می باشند که به صورت حضوری امکان پذیر می باشد.

  • انعقاد قرارداد از راه دور:

موسسه برای عزیزانی که به دلیل ساکن نبودن در تهران قادر به حضور در موسسه جهت انعقاد قرارداد نمی باشند نیز تسهیلاتی در نظر گرفته است.این عزیزان می توانند بدون نیاز به حضور در موسسه مبلغ پیش قرارداد را از طریق فروشگاه اینترنتی پرداخت کنند.

فرم درخواست انعقاد قرارداد از راه دور را ازاین طریق پر کنید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)


5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *