#

اقامت کانادا از طریق ازدواج

به دلیل تغییرات لحظه ای در قوانین کشورها، قبل از اقدام حتما با مشاوران موسسه هماهنگ کنید
  • 17 مهر 1398
  • مقالات تحلیلی
  • 404 بازدید
  • بدون نظر

اقامت کانادا از طریق ازدواج

کشور کانادا از جمله کشورهایی است که در آن برای خانواده و استحکام آن ارزش های بسیار زیادی گذاشته شده است .بسیاری از افراد امروزه به دنبال این هستند تا اقامت کانادا از طریق ازدواج را به دست آورند . اولین مسئله ای که در مورد اقامت کانادا از طریق ازدواج پیش می آید مسئله ازدواج های صوری است بسیاری از افراد فکر می کنند که ازدواج به یک تبعه کانادا مانند بلیط سفر و یا اقامت آن ها است و بیان این نکته ضروری است که این مسئله در صورتی که اتفاق اقتد جرم خواهد بود و اداره مهاجرت کانادا با این مسئله به سختی برخورد می کند .

در بسیاری از افراد متقاضیان خارجی به دنبال ازدواج های صوری می روند و به دنبال ازدواج هستند تا تنها از این راه بتوانند اقامت این کشور را به دست آورند .افسران بسیار زیادی در این زمینه وجود دارند که برای تشخیص دادن این موضوع اموزش های لازم را دیده اند و از این طریق می توانند از ازدواج های صوری جلوگیری کنند.

دریافت اقامت کانادا از طریق ازدواج از راه های بسیار سریع برای دریافت اقامت در کانادا است . پروسه این کار بسیار زمان کمی را دربرمی گیرد و هم چنین برای متقاضی دریافت اقامت از طریق ازدواج هزینه های بسیار کمی را دارد.

مقرارت جدید در مورد دریافت اقامت کانادا ازطریق ازدواج

شما اگر متقاضی دریافت اقامت کانادا از طریق ازدواج هستید باید بدانید که در سال های اخیر در این مورد قوانین جدیدی به وجود آمده است که بیان میکند شما باید بعد از دریافت کردن اقامت دائم کانادا به مدت دو سال با همسر خود در یک رابطه واقعی باشید . ویژگی هایی که در قانون جدید وجود دارد شما به عنوان همسر باید دارای ویژگی های زیر باشید:

  • دو سال و یا کم تر در رابطه با همسر خود بوده باشید.
  • فرزند مشترکی را نداشته باشید .
  • اداره مهاجرت کانادا باید درخواست شما را برای ازدواج بعد از اکتبر ۲۰۱۲ دریافت کرده باشند.

کسانی که متقاضی دریافت ویزای کانادا هستند هرگز نباید به دنبال این باشند تا ازدواج صوری را تنها برای دریافت اقامت دنبال کنند. اگر این موضوع را اداره مهاجرت در کانادا متوجه شوند به مدت دو سال از سفر کردن به این کشور منع خواهید شد و این کارتان به عنوان یک ویژگی منفی در پرونده شما به ثبت خواهد رسید.

برای دریافت کردن اقامت کانادا راه های بسیار زیادی وجود دارد حتی اگر نمی توانید از هیچ یک از این راه ها استفاده کنید و شرایط شما با آن ها جور نیست بهتر است تا از استفاده از روش های دروغین بپرهیزید زیرا این روش ها برای شما عواقب سنگینی را خواهد داشت. هم چنین اقامت در دو سال اول زندگی فرد در کانادا مشروط است و اگر این دو نفر در این دو سال از هم طلاق بگیرند متقاضی باید این کشور را ترک کند.

مقرارت جدید در مورد دریافت اقامت کانادا ازطریق ازدواج

اداره مهاجرت به چه چیزهایی بین دو نفر برای ازدواج صوری در کانادا شک می کند ؟

  • بین دو نفر فاصله سنی بسیار زیادی وجود داشته باشد.
  • بین زبان دو نفر تفاوت بسیار زیادی وجود داشته باشد طوری که نتوانند با هم ارتباط برقرار کنند.
  • دو نفر دارای دین های متفاوتی باشند.

دریافت اقامت کانادا از طریق ازدواج

مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج به این صورت خواهد بود که باید در ابتدا همسر فرد متقاضی یا اقامت دائم کانادا را داشته باشد و یا شهروند این کشور باشد . در این صورت همسر فرد متقاضی حکم اسپانسر وی را خواهد داشت به این حالت در اصطلاح مهاجرت به کانادا از طریق اسپانسر شیپ همسر گفته می شود .

متقاضیان دریافت اقامت از طریق ازدواج به دو دسته تقسیم می شوند :این ازدواج ها یا صوری اند و یا به صورت حقیقی صورت می گیرند. البته در ازدواج صوری نیز طرفین وانمود می کنند که این ازدواج حقیقی است .

شرایط مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج

  • این موضوع اهمیتی ندارد که همسر متقاضی در داخل و یا خارج از کانادا زندگی می کند .
  • این موضوع تفاوتی نمی کند که متقاضی اقامت دائم کانادا را داشته باشد و یا شهروند این کشور باشد . البته در هر صورت باید همسر متقاضی قبل از خود متقاضی در این کشور باشد.
  • هر دو نفر باید هجده سال تمام داشته باشد .
  • مدارکی باید ارائه شود که نشان دهد این رابطه واقعی است و قرار نیست ازدواج صوری اتفاق افتد.
  • همسر متقاضی باید تعهد و توانایی لازم را برای هزینه های وی تا سه سال داشته باشد . البته کسی که اسپانسر می شود نباید زندانی ، تحت پیگرد قانون و یا ورشکسته باشد.

شرایط مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج

اسپانسر باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

۱-اگر خود متقاضی نتواند نیاز های اولیه خود را تامین کند اسپانسر باید بتواند توانایی های خود را برای تامین کردن هزنیه های همسرش نشان دهد. برای مثال از جمله این نیاز ها می تواند خوراک ، پوشاک و یا مسکن باشد . هم چنین کمک های پزشکی که خدمات بهداشتی و عمومی از آن ها پشتیبانی نمی کند .

۲-اسپانسر باید بتواند با مراکزی که در ادامه به آن اشاره می شود قرارداد ببندد. این مراکز عبارتند از :

الف) اسپانسر باید با دولت کانادا قراردادی ببندد و موافقت خود را اعلام کند که تا مدت زمان معینی نیاز هایی که در بالا به آن ها اشاره شد را تامین خواهد کرد.

ب) اسپانسر باید تعهد کند که در دوره مشخصی هزینه های همسر خود را پرداخت کند و متقاضی هم باید اعلام کند که تلاش خود را برای مستقل شدن خواهد کرد.

۳- اسپانسر نیز باید بالای هجده سال داشته باشد .

۴-اسپانسر زمانی که این درخواست را می دهد همسر و شریک دیگری نباید داشته باشد.

زمانی که این مدارک برای هر دو نفر تکمیل شده باشد این مدارک به دولت کانادا فرستاده می شود و این پرونده بررسی می شود تا حقیقی بودن این ازدواج بررسی شود . زیرا در سال های اخیر در این زمینه تقلب های بسیار زیادی صورت گرفته است و به همین خاطر هم قوانین بسیار زیادی در این مورد وضع شده است که کار را دشوار تر می کند.

اسپانسر باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

موسسه دانش گستر کوه نور با بیش از سالها سابقه درخشان در زمینه اخذ پذیرش و ویزای تحصیلی آماده خدمت رسانی به علاقه مندان تحصیل در خارج از کشور می باشد. مشاورین موسسه همواره سعی بر آن دارند تا بهترین راهنمایی را به دانشجویان ارائه دهند. جهت مشاوره در زمینه های تحصیل در آلمان ، اسپانیا و اروپا و همچنین تحصیل در کانادا مشاورین ما آماده ارائه بهترین مشاوره و خدمت رسانی به علاقه مندان می باشند.

امتیاز شما


امتیاز شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان
02145131
مشاوره رایگان واتس آپ
(کلیک کنید)