#

ثبت شرکت در اتریش

به دلیل تغییرات لحظه ای در قوانین کشورها، قبل از اقدام حتما با مشاوران موسسه هماهنگ کنید
  • 27 خرداد 1398
  • مقالات تحلیلی
  • 557 بازدید
  • بدون نظر

ثبت شرکت در اتریش

اگر به دنبال کشوری با شرایط اقتصادی خوب در اروپا می گردید که امکانات لازم را نیز برای زندگی دارا باشد می توانید اتریش را انتخاب کنید.بسیاری از سرمایه گذاران و کارافرینان برای ثبت شرکت در اتریش و گرفتن اقامت دست به اقداماتی می زنند.از اتریش می توان به عنوان ثروتمند ترین کشورهای اروپایی یاد کرد.

اتریش به دلیل داشتن بانک جهانی ،سازمان تجارت جهانی و سازمان توسعه و همکاری سرمایه گذاران زیادی را جذب کرده است به این خاطر که از این طریق بهترین استانداردهای بین المللی را برای سرمایه گذاران فراهم می کند.

یکی از راه ها برای گرفتن اقامت اتریش ثبت شرکت است.در این صورت کارت اقامت برای یک سال برای شما صادر می شود.حتی فرد می تواند برای همسر و فرزندان خود نیز اقامت بگیرد.فرزندان وی می توانند رایگان در اتریش به تحصیل بپردازد.و حتی همسر او نیز حق تحصیل در دانشگاه های اتریش را دارد.

این نوع اقامت بهترین نوع ان است و از این طریق متقاضی از بهترین امکانات رفاهی و درمانی را نیز در اختیار خواهد داشت و حتی به فرزندان فرد نیز حقوقی ماهیانه دریافت خواهند کرد.

انواع شرکت ها در اتریش

۱-شرکت های مسئولیت محدود

۲-شرکت های سهامی خاص

۳-تشکیلات شرکتی طبق قوانین اتحادیه اروپا

توجه داشته باشید معمول ترین ثبت شرکت در اتریش شرکت هایی با مسئولیت محدود هستند. شرکت های به ثبت رسیده در اتریش از لحاظ مسئولیت و میزان و نحوه پرداخت مالیات با هم متفاوت اند.

هم چنین تشکیلات شخصی نیز به چهار دسته تقسیم می شوند که عبارتند از :

۱-شرکت با تشکیلات باز

۲-تشکیلات شرکتی تشکیل شده از اشخاص حقیقی و حقوقی

۳-تشکیلات شرکتی با شرکت سرمایه گذاری

۴-تشکیلات شرکتی با شرکت اشخاص حقیقی و حقوقی که وظیفه دارند مفاد قرارداده بسته شده بین طرفین را اجرا کند.

انواع شرکت ها در اتریش

مراحل ثبت شرکت

برای ثبت شرکت دراتریش باید مراحل قانونی ان را طی کنید.در این قسمت به بررسی همین مراحل می پردازیم.در مرحله اول برای گرفتن مشاوره باید به یک وکیل معتبر مراجعه کنید تا از این طریق بتوانید راهنمایی های لازم را دریافت کنید.شما باید از تمامی قوانین ثبت شرکت در اتریش و هم چنین قوانین مهاجرتی اتریش اطلاع داشته باشید تا بتوانید قدم های بعدی خود را به درستی بردارید .

در مرحله بعد باید به دنبال بستن قرارداد رسمی باشید.با استفاده از این قرارداد موسسه و یا وکیل شما در اتریش موظف است تا مسائل مربوط به اقامت شما را پیگری کند.موسسه و یا وکیل موظف است تا طبق این قرارداد شما را هم در جریان کارهای مربوط و مراحل طی شده ثبت شرکت در اتریش قرار دهد.

شما برای ثبت شرکت در اتریش باید مدارکی را تهیه کرده واین مدارک را از طریق پست و یا ایمیل در اختیار وکیل خود قرار دهید.مواردی که برای تایید مدارک و امور ترجمه وجود دارد هم باید در همین مرحله صورت گیرد.

در مرحله بعد باید یک طرح برای توجیه اقتصادی را برای ثبت شرکت دراتریش دریافت کنید و هم چنین باید بیزینس پلن کسب و کار شما تنظیم شود و به مرکز مربوطه ارائه شود.اگر این مراحل که تا به حال بیان شد را با موفقیت طی کردید وارد مرحله بعدی می شوید.در این مرحله باید هزینه های لازم را برای ثبت شرکت در اتریش را پرداخت کنید.در همین مرحله باید حداقل هزینه های لازم را برای ثبت شرکت پرداخت کنید.کارهایی مثل بازکردن حساب بانکی و یا اجاره محل کار مربوط به همین مرحله است. بعد از سپری کردن این مرحله وارد بخش نهایی ثبت شرکت در اتریش می شوید .

در بخش نهایی باید برای گرفتن وقت از سفارت اقدامات لازم را انجام دهید.هم چنین باید سایر مدارک لازم را برای خروج خود و خانواده از کشور فراهم کنید.زمانی که به اتریش رفتید نیز باید به پلیس اتریش مراجعه کرده و مدارک خود مانند کارت بانکی خود را فعال کنید.بعد از این دیگر خیال تان راحت باشد زیرا شرکت شما ثبت شده است و وارد مرحله جدیدی از زندگی شده اید.

مراحل ثبت شرکت در اتریش

مالیات مربوط به شرکت ها

درامد حاصل از ثبت شرکت در اتریش در این کشور مشمول قوانین مالیاتی اتریش می شود.طبق قوانین این کشور سود شرکت ها با نرخ مالیاتی ۲۵ درصد  به صورت مساوی مشمول پرداخت مالیات می شوند.

آیا تنها با ثبت شرکت می توان اقامت دریافت کرد؟

بهتر است بدانید که فقط زمانی که مراحل لازم برای ثبت شرکت در اتریش را انجام داده اید نمی توانید در این کشور اقامت دائم دریافت کنید.برای این که اقامت دائم اتریش را دریافت کنید باید به ثبت شرکت در اتریش و مدت زمان معینی را به فعالیت بپردازد.دراین مدت معین گردش مالی ان مورد محاسبه قرار می گیرد و بعد از تایید این گردش مالی متقاضی اقامت یک ساله برای فرد صادر می شود.

در سال های بعد نیز اگر این شرکت عملکرد درستی را داشته باشد می تواند اقامت خود را تمدید کرده و خود و خانواده فرد متقاضی به راحتی در ان زندگی کنند.

زمانی که اقامت  اتریش دریافت کردید خواهید توانست از خدماتی مانند تحصیل رایگان ،خدمات اجتماعی و درمانی رایگان بهره مند شوید. کسانی که این شرکت ها را ثبت کرده اند نمی توانند در جای دیگری مشغول کار شوند و در این صورت باید اقداماتی را برای منحل کردن شرکت در اتریش انجام دهند.

ثبت شرکت در اتریش چه مزایایی دارد؟

ثبت شرکت در اتریش این قابلی را به شما می دهد تا شما مالک صد درصد شرکت شوید و هیچ نیازی به شریک محلی نخواهید داشت.

اگر بعد از گذشته سه سال اقامت شما تمدید شد خواهید توانست درخواستی را مبنی بر دریافت اقامت دائم در اتریش  مطرح کنید.این درخواست باید به اداره امور مهاجرین در اتریش تحویل داده شود.

اگر شرکت خود را در اتریش به ثبت برسانید و تمامی مراحل ان را به درستی طی کنید خواهید توانست به همه مناطق حوزه شینگن سفر کنید. و از آن مناطق نیز لذت ببرید.هم چنین شما می توانید در این مناطق نیز به تجارت بپردازید و فرصت های تجاری زیادی را به دست اورید.

هم چنین شما می توانید هر حسابی را اعم از شخصی و شرکتی در این کشور باز کنید و در این صورت مشکلی برای شما وجود نخواهد داشت.

با ثبت شرکت های تجاری در اتریش این امکان را خواهید داشت تا از برندهای تجاری نیز استفاده کنید.

با ثبت شرکت در اتریش این امکان  نیز در اختیار شما قرار خواهد گرفت که ویزای کشورهای مختلف را دریافت کنید و در این موضوع نیز مشکلی نخواهید داشت.

ثبت شرکت در اتریش چه مزایایی دارد؟

جهت کسب اطلاعات بیشتر راجع به ثبت شرکت در اتریش با دفتر موسسه دانش گستر کوه نور تماس بگیریدو مشاوره اولیه رایگان را دریافت نمایید.

امتیاز شما


امتیاز شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان
02145131
مشاوره رایگان واتس آپ
(کلیک کنید)