#

ثبت شرکت در فنلاند

به دلیل تغییرات لحظه ای در قوانین کشورها، قبل از اقدام حتما با مشاوران موسسه هماهنگ کنید
  • 3 تیر 1398
  • مقالات تحلیلی
  • 654 بازدید
  • بدون نظر

ثبت شرکت در فنلاند

کشور فنلاند را می توان جز کشورهای مهاجرت پذیر دانست زیرا این کشورها وضعیت رفاهی خوب ،شرایط ثابت اقتصادی، اماکن دست یابی به شغل با درصد بالا و امکان تحصیل رایگان در دانشگاه ها را برای مهاجرین مقدور می سازد.برای ان که اقامت دائم کشور فنلاند را دریافت کنید می توانید از راه ثبت شرکت در فنلاند اقدام کنید.

فنلاند جز کشورهای صنعتی محسوب می شود و معمولا به دنبال فرصت های شغلی برای نیروهای کار این کشور است .به همین دلیل این کشور اجازه ثبت شرکت را به افراد خارجی و افرادی که می خواهند از این طریق اقامت دائم دریافت کنند می دهد.

توجه داشته باشید در ثبت شرکت در فنلاند باید مسیرهای قانونی را به درستی رعایت کنید .ان دسته از افرادی که قصد دارند سرمایه های کلان خود را به ثبت شرکت در فنلاند اختصاص دهند باید از افراد متخصص در این زمینه استفاده کنند.زیرا یک اشتباه در این راه  برای ان ها مشکلات زیادی را به همراه خواهد داشت.

چه شرکت هایی را می توانیم ثبت کنیم؟

۱-شرکت های محدود عمومی: برای ثبت شرکت در فنلاند حداقل هزینه برابر ۸۰ هزار یورو است .این نوع شرکت ها هم چنین باید دارای یک هیئت مدیره تشکیل شده از سه سرپرست و یک مدیر اجرایی باشد.نرخ مالیاتی که برای این شرکت ها درنظرگرفته می شود نیز برابر ۲۶ درصد است.این نوع شرکت ها در بورس اوراق بهادار هنلیسکی لیست می شوند و هم چنین یک الزام قانونی برای حساب هایی که حسابرسی شده در ان ها وجود دارد.

۲-شرکت های مشارکت عمومی و یا محدود

۳-شرکت محدود خصوصی : برای ثبت شرکت در فنلاند سرمایه لازم برابر ۸ هزار یورو است.این نوع شرکت ها هم چنین باید یک جانشین برای هیئت مدیره و یک سرپرست داشته باشند.نرخ مالیاتی این شرکت ها برابر ۲۶ درصد است.در این شرکت ها وجود یک دفتر محلی اماده به خدمت لازم است و هم چنین یک الزام قانونی برای حساب های حسابرسی شده وجود دارد.

۴-شرکت های خصوصی کوچک مخصوص کسب و کارهای انفرادی

۵-یکی از شعب سایر شرکت های خارجی

شرکت های محدود عمومی و شرکت های محدود خصوصی رایج ترین نوع شرکت ها برای ثبت هستند.

چه شرکت هایی را می توانیم در فنلاند ثبت کنیم؟

برای ثبت شرکت چه مدارکی لازم است؟

۱-برای ثبت شرکت در فنلاند اولین مرحله انتخاب کردن یک نام درست برای ان است.انتخاب نام شرکت براساس اصول و قواعدی است که در انتخاب نام باید رعایت شود.برای مثال نام انتخاب شده برای ثبت شرکت در فنلاند نباید متعلق به شرکت دیگری باشد بلکه شما باید نامی را خودتان برای شرکت ارائه دهید.

۲-برای ثبت نام شرکت باید هزینه ای که از قبل تعیین شده است را پرداخت کنید.اگر متقاضی ثبت شرکت در فنلاند هستید قبل از هر اقدامی ازتمامی این قوانین و شرایط قبل از دریافت ویزای فنلاند مطلع شوید.

۳-برای ثبت شرکت در فنلاند باید فرمی را پرکنید.در این فرم مشخصاتی از قبلی سرمایه شما و سایر اطلاعات شخصی تان وارد خواهد شد.این فرم ها در چند بخش مشخص قرار می گیرند.

۴-پاسپورت مدیرعامل و تمامی سهامداران باید اسکن شده و در کنار بقیه مدارک ارائه شود.

۵- برای ثبت شرکت در فنلاند باید یک طرح توجیهی اقتصادی ارائه دهید.در این بخش میزان درامد و میزان و شرایط پرداخت مالیات برای ثبت شرکت در فنلاند باید به درستی مشخص شود.

۶-سند مالکیت و پرینت حساب شخصی متقاضی باید ارائه شود.

۷-اخرین مدرک تحصیلی هرفرد از مدارکی است که حتما باید با مدارک دیگر همراه باشد.

برای ثبت شرکت در فنلاند باید چه مراحلی طی شود؟

در مرحله اول باید فرم مربوط به ثبت شرکت در فنلاند را پر کرده و به وزارت بازرگانی فرستاده شود.مرحله دوم باید هماهنگی های لازم را با وزارت خارجه انجام داده و تاییدیه های لازم را بررسی کنید.هم چنین از دولت فنلاند نیز باید اجازه لازم برای بیزینس پلن ها را دریافت کنید.توجه داشته باشید این مرحله در ثبت شرکت در فنلاند بسیار مرحله پراهمیتی است.

بعد از این که دولت فنلاند اجازه لازم را برای شما صادر کرد برای شما وقت از سفارت فنلاند تعیین می شود.متقاضی باید در مدت زمان مذکور به سفارت مراجعه کند و در همین مرحله شرایط اخذ ویزای بلند مدت برای او مشخص خواهد شد.

در مرحله بعد باید با استفاده از تور به کشور فنلاند سفر کنید و مراحل ثبت شرکت را در همین کشور تکمیل کنید. این مراحل اگر به صورت پشت سرهم طی شود کم تر از چند روز طول خواهد کشید.

توجه داشته باشید افرادی که در شرکت های فنلاند از قانون ها سرپیچی می کنند احتمال از دست دادن همیشگی شغل خود را دارند پس بدانید فضای نظارتی فنلاند بسیار قانون مند است و عدم رعایت قوانین مربوط به ثبت شرکت در فنلاند شاید جریمه های سنگینی را در پی داشته باشد.

برای ثبت شرکت در فنلاند چه مدارکی لازم است؟

فواید ثبت شرکت در فنلاند

۱-با ثبت شرکت در فنلاند این امتیاز را خواهید داشت تا به صورت صددرصد صاحب شرکت شوید و مانند بعضی از کشورها نیاز به شریک محلی ندارید.

۲-با ثبت شرکت در فنلاند این امکان را خواهید داشت تا به تمامی نواحی اروپای شینگن مسافرت کرده و همین طور می توانید در ان جا به تجارت پرداخته و اقامت های طولانی مدت بپردازید.

۳-بعد از سه سال نیز شرایطی برای شما فراهم می شود که بتوانید از اقامت دائم برخوردار شوید.بعد از این که ۵ سال از اقامت دائم شما گذشت می توانید درخواست پاسپورت فنلاند نیز بدهید.امکان اخذ اسان و راحت ویزا برای همه دنیا فراهم شده است.

۴-شما می توانید حساب های شرکتی و شخصی متعددی را افتتاح کنید.هر شخصی با ثبت شرکت در فنلاند می تواند برندینگ خود را داشته باشد این به ان معنی خواهد بود که به هر شرکت یک مارک تجارتی تعلق می گیرد.از دیگر مزایای ثبت شرکت در فنلاند این است که قوانین تجاری و گمرکی ازاد در داخل اتحادیه اروپا است.

۵-تعدادی از وام ها هستند با بهره کم برای عموم ازاد است و اکثر افراد می توانند از ان بهره مند شوند.فنلاند از ان کشورهایی است که در مسیر پیشرفت نقش مهمی را ایفا کرده است.

۶-برای اقامت در فنلاند با هیچ گونه محدویت سنی رو به رو نیستید.

۷-می توانید از مزایای تحصیل رایگان و و دیگرامکانات رفاهی و درمانی بی نظیر بهره مند شوید.با انتخاب این کشور کاملا در ثبات اقتصادی و سیاسی خواهید بود.

۸- هیچ نیازی به خرید ملک در فنلاند ندارید و هم چنین نیازی به مدرک زبان و یا تسلط به زبان نیز نخواهید داشت.

فواید ثبت شرکت در فنلاند

موسسه دانش گستر کوه نور با بیش از سالها سابقه درخشان در زمینه اخذ پذیرش و ویزای تحصیلی آماده خدمت رسانی به علاقه مندان تحصیل در خارج از کشور می باشد. مشاورین موسسه همواره سعی بر آن دارند تا بهترین راهنمایی را به دانشجویان ارائه دهند. جهت مشاوره در زمینه های تحصیل در اروپا و کانادا مشاورین ما آماده ارائه بهترین مشاوره و خدمت رسانی به علاقه مندان می باشند.

امتیاز شما


امتیاز شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان
02145131
مشاوره رایگان واتس آپ
(کلیک کنید)