#

دوره های زبان در اسپانیا

به دلیل تغییرات لحظه ای در قوانین کشورها، قبل از اقدام حتما با مشاوران موسسه هماهنگ کنید
  • 8 فروردین 1399
  • مهاجرت تحصیلی
  • 1306 بازدید
  • بدون نظر

دوره های زبان در اسپانیا

کشور اسپانیا در سال های اخیر جز کشورهایی بوده است از توریست های بسیار زیادی را به خود جذب کرده است .دلیل جذب توریست از نظر افراد مختلف متفاوت است و اما مسلما این کشور مزیت های بسیار زیادی داشته است . بسیاری از افراد نیز این کشور را برای تحصیل انتخاب می کنند اگر شما می خواهید کشور اسپانیا را برای تحصیل انتخاب کنید باید بدانید که برای تحصیل در این کشور باید به زبان اسپانیایی تسلط کافی داشته باشید . پس بهتر است در دوره های زبان در اسپانیا شرکت کنید .

برای این کار باید در کالج های زبان در اسپانیا ثبت نام کنید . زمانی که شما مدرک زبان خود را دریافت کردید می توانید در هر مقطعی در دانشگاه های بسیار خوب این کشور به تحصیل بپردازید . به صورت کلی نیز یادگیری زبان اسپانیایی می تواند کمک بسیار زیادی به شما بکند زیرا این زبان سومین زبان مورد استفاده در جهان بعد از انگلیسی و چینی است . این زبان در بیست کشور به عنوان زبان اولیه ان ها شناخته می شود  . این زبان در بین زبان های بین المللی بسیار شناخته شده است و به عنوان دومین زبان پرکاربرد از آن یاد می شود .

دوره های زبان در اسپانیا

همیشه یادگیری یک زبان جدید برای هر فرد یک موفقیت تلقی می شود . به صورت کلی آموختن هر زبان باعث می شود برای هر فرد فرصت های جدیدی نیز در اجتماع ایجاد شود . همان طور که قبلا اشاره کردیم زبان اسپانیایی جز اریج ترین زبان های مورد استفاده در تمام دنیا است  . این زبان در کشور های زیادی مثل آمریکای جنوبی و یا اروپا زبان اصلی مردم محسوب می شود. البته باید بدانید که زبان فرانسوی و ایتالیایی تا حد بسیار زیادی به زبان اسپانیایی شباهت دارد .

شرکت کردن در دوره های زبان در اسپانیا و یادگیری این زبان باعث می شود تا فرد بتواند از دانشگاه های این کشور پذیرش دریافت کند و بتواند از دانشگاه های بسیار معتبر در کشورهایی که زبان اسپانیایی دارند به تحصیل بپردازد . اگر بخواهید این زبان را در داخل کشور خودمان یادبگیرید شاید کار بسیار سختی باشد زیرا موسسه ها و اساتید این زبان بسیار کم هستند . به همین دلیل بهتر است در دوره های زبان در اسپانیا و یا کالج های زبان در این کشور شرکت کنید تا بتوانید به بهترین شکل این زبان را یادبگیرید و هم در آخر بتوانید از دانشگاه ها و رشته های مورد علاقه خود پذیرش بگیرید .

برای مثال می توانید از کالج هایی نظیر Don Quijote وAmerispan  وOLE  وSpanish Abroad Inc  پذیرش بگیرید و در آن ها به تحصیل زبان اسپانیایی نیز بپردازید .

دوره های زبان در اسپانیا

آیا برای تحصیل در دوره کارشناسی و، کارشناسی ارشد و دکترا در دانشگاه های کشور اسپانیا به مدرک زبان نیاز است ؟

در دوره کارشناسی همه درس ها به زبان اسپانیایی تدریس می شوند  . برای این که متقاضی بتواند در این مقطع به تحصیل بپردازد لازم است تا مدرک دیپلم داشته باشد . به دلیل این که در همه دوران چهار سال تحصیل همه درس ها به زبان اسپانیایی می باشد لازم است تا فرد مدرک زبان خود را در ایران دریافت کند و بعد از آن نیز به کشور اسپانیا مهاجرت کند . گذراندن دوره های زبان در اسپانیا باعث نمی شود تا سفارت اسپانیا به فرد ویزا بدهد و لازم است تا مدارک مربوط به پذیرش برای هر مقطع به سفارت این کشور داده شود .

دوره کارشناسی ارشد خود به سه دوره دیگر تقسیم بندی می شود . یک دوره یک ساله که فرد باید شصت واحد را بگذراند. یک دوره یک سال و نیم نود واحدی و یک دوره دو ساله صد و بیست واحدی نیز برای متقاضی وجود خواهد داشت . در این دوره به دو زبان انگلیسی و اسپانیایی نیز تحصیل می شود . پذیرش در این مقطع بدون مدرک زبان بوده است .

طول دوره دکترا بین سه تا پنج سال است و زبانی که تحصیل می شود دکترا است . زمانی که متقاضی در این مقطع پذیرش می شود سفارت این کشور برای وی ویزا را صادر می کند و پس از آن فرد می تواند تحصیل در کشور اسپانیا را شروع کند .

تحصیل به زبان انگلیسی در اسپانیا

در سال های اخیر کشور اسپانیا مورد استقبال دانشجویان بسیار زیادی قرار گرفته است . از مهم ترین مواردی که می توان در این باره بیان کرد تحصیل به زبان انگلیسی در اسپانیا است . برنامه های تحصیلی بسیار زیادی دراین کشور به زبان انگلیسی ارائه می شود . دوره های بسیار زیادی نیز به زبان انگلیسی در مقاطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکترا برای دانشجو وجود خواهد داشت .

زمانی که فرد می خواهد به تحصیل در این کشور بپردازد می تواند برای تحصیل در زبان انگلیسی و یا اسپانیایی درخواست دهد . برای تحصیل به زبان انگلیسی در مقطع کارشناسی و یا کارشناسی ارشد فرد می تواند یکی از رشته های علوم ، علوم بهداشتی ، مهندسی و معماری و علوم اجتماعی و حقوق  را انتخاب کند .  البته برای تحصیل در همین رشته ها نیز باید فرد زبان انگلیسی را به خوبی بداند تا بتواند در آن ها موفق شود . در بیش تر دانشگاه های کشور اسپانیا امتحانات آیتلس و یا تافل برگزار می شود . در ادامه با برخی از دانشگاه های اسپانیا که در آن ها از زبان انگلیسی برای تدریس استفاده می شود آشنا می شویم :

  • دانشگاه آکاردیا اسپانیا :در این دانشگاه رشته های بسیار زیادی به زبان انگلیسی ارائه می شوند .این دانشگاه دارای سه شعبه است .
  • دانشگاه سوفولک اسپانیا :این دانشگاه نیز دوره های زبان در اسپانیا به زبان انگلیسی را برگزار می کند.
  • دانشگاه ماربیا اسپانیا :در این دانشگاه فرد خود می تواند انتخاب کند که به زبان انگلیسی و یا اسپانیایی به تحصیل بپردازد . رشته های این دانشگاه نیز تنوع بسیار زیادی دارد .
  • دانشگاه ولدن اسپانیا :این دانشگاه دوره های دانشگاه مجازی در اسپانیا را برگزار می کند . یعنی شما می توانید به وسیله اینترنت تحصیل به زبان انگلیسی را تجربه کنید. در این دانشگاه فرد می تواند تا مقطع دکترا تحصیل کند .

دوره های زبان در اسپانیا

امتیاز شما


امتیاز شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان
02145131
مشاوره رایگان واتس آپ
(کلیک کنید)