#

شهرهای اصلی اسپانیا

به دلیل تغییرات لحظه ای در قوانین کشورها، قبل از اقدام حتما با مشاوران موسسه هماهنگ کنید
  • 14 مهر 1398
  • اسپانیا
  • 569 بازدید
  • بدون نظر

شهرهای اصلی اسپانیا

اسپانیا

کشور اسپانیا که با عنوان پادشاهی اسپانیا شناخته می شود یکی از کشورهای قاره ی اروپاست که که در جنوب غربی این قاره قرار دارد، این کشور، کشوری توسعه یافته و نوزدهمین اقتصاد بزرگ دنیا از نظر تولید ناخالص ملی است، همچنین اسپانیا جزو کشورهای اتحادیه ی اروپا، سازمان ملل متحد، ناتو، سازمان تجارت جهانی و سازمان همکاری اقتصادی و توسعه است. همه این موارد باعث شده است تا افراد بسیار زیادی متقاضی دریافت اقامت کشور اسپانیا باشند .

کشور اسپانیا دارای شهرهای مهمی است که اکثر افرادی که با کشور اسپانیا آشنایی ندارند، شهرهای مهم این کشور را به خاطر تیم های فوتبال مطرح این کشور می شناسند. اما شاید برای شما هم جالب باشد که با شهرهای اصلی و مهم اسپانیا آشنا شوید و اطلاعاتی را راجع به آن ها کسب کنید، پس اگر به دانستن این مسئله علاقه دارید ادامه ی این مقاله را از دست ندهید.

  • شهر مادرید

اولین شهری که می توانیم آن ها را  با عنوان یکی از شهرهای اصلی اسپانیا معرفی کنیم شهر مادرید است، این شهر از سال ۱۵۶۲ به عنوان پایتخت اسپانیا شناخته شده است و امروزه یکی از بهترین پایتخت های کشورهای اروپایی شناخته می شود. آب و هوای مادرید یکی از بهترین آب و هوا در فصل زمستان و در سراسر اروپاست. در فصل تابستان آب و هوای مادرید معتدل و در برخی از موارد نیز ممکن است دمای آن در فصل تابستان به ۴۰ درجه برسد، در زمستان نیز خیلی کم اتفاق می افتد که دمای هوا به صفر درجه و یا حتی کم تر برسد.

مادرید دارای دیدنی و جاذبه های محنصربفردی است که می تواند هر فردی را به خود به جذب کند از جمله ی این دیدنی ها می توان به موارد ذیل اشاره کرد: کاخ سلطنتی مادرید که برای مراسمات دولتی خانواده های سلطنتی مورد استفاده قرار می گیرد، موزه موم که شامل مجسمه هایی موم شده ای است که نشان دهنده ی افراد معروف، بازیگر و شخصیت های معاصر و … است، پارک تیرو که یکی دیگر از جاذبه های گردشگری مادرید است، این پارک به دلیل این که درختان و گیاهان زیادی دارد به ریه ی شهر مادرید معروف است و موزه ی دل پرادو یکی دیگر از جاذبه های شهر مادرید است این موزه قدیمی ترین و تنها موزه ی هنری در کشور اسپانیا است.

پس از جاذبه های گردشگری نوبت به سیستم حمل و نقل شهر مادرید می رسد، صحبت در مورد سیستم حمل و نقل این شهر شاید برای تان جالب باشد، به دلیل این که معمولا پایتخت کشورهای اروپایی از سیستم حمل و نقل پیشرفته و بسیار خوبی بهره مند هستند. شهر مادرید نیز از این امر مستثنی نیست به طوری که می توان این شهر دارای ۱۷۰ خط اتوبوس، ۳ خط تراموا، ۱۰ خط کراکانیاس و ۱۳ خط مترو است، نکته ی دیگر در مورد سیستم حمل و نقل شهر مادرید این است که هزینه ی بلیت در این شهر ارزان است و حتی اگر بلیت سفر ده روزه را همزمان تهیه کنید می توانید هم از اتوبوس و هم از مترو برای رفت و آمد خود استفاده کنید.

شهر مادرید

  • شهر بارسلونا

بارسلونا را شاید بسیاری از شما با نام تیم فوتبال آن بشناسید، اما در واقع شهرت این شهر تنها به دلیل تیم فوتبال آن نیست بلکه بارسلونا یکی از زیباترین شهرهای اروپاست که توانسته به خاطر زیبایی خود جواهر مدیترانه لقب گیرد و حتی توانسته به خاطر این زیبایی به یکی از اولین شهرهای اسپانیا برای جذب گردشگر تبدیل شود.

شهر بارسلونا یا بارسلون که یکی از شهرهای اصلی اسپانیا است در جنوب شرقی کشور اسپانیا قرار دارد و اب و هوایی معتدل دارد. اما همان طور که گفتیم بارسلون توانسته به یکی از اولین شهرهای اسپانیا برای جذب گردشگر تبدیل شود و هم چنین افراد بسیار زیادی را متقاضی مهاجرت کشور اسپانیا کرده است . در کنار زیبایی این شهر، جاذبه های گردشگری و دیدنی بارسلونا یکی دیگر از مواردی است که به زیبایی های این شهر افزوده است. از جمله مکان های توریستی و دیدنی بارسلونا می توان به موارد ذیل اشاره کرد: خیابان رامبلا، که توصیه می کنیم اگر می خواهید به این شهر اسپانیا سفر کنید گردش خود را از این خیابان آغاز کنید، ساحل بارسلونتا که با ساحل شنی و رستوران های دریایی معروفش توانسته منطقه ای رویایی ایجاد کند، موزه ی هنر ملی کاتالونیا، این موزه یکی از معروف ترین جاذبه های گردشگری اسپانیا است که یکی از بزرگ ترین موزه های زیبا کاتالونیا است و موزه ی پیکاسو که یکی از معروف ترین موزه های بارسلونا است که مجموعه ای منحصربفرد از آثار پیکاسو را در خود جای داده است.

همچنین بارسلونا از نظر فرهنگی، تفریحی و تجاری نیز شهر پیشرفته ای است و ساختمان های این شهر با طراحی های مدرن شان یکی از بهترین معماری های مدرن اروپا را در خود جای داده است.

شهر بارسلونا

  • والنسیا

یکی از دیگر از شهرهای اصلی اسپانیا، شهر والنسیا است. این شهر در شرق اسپانیا و در سواحل مدیترانه قرار دارد و مرکز بخش خودمختار والنسیا است. شهر والنسیا تقریبا ۱۶۹ هکتار اراضی تاریخی دارد، به همین دلیل موجب شده ک این شهر یکی از میراث های تاریخی و فرهنگی کشور اسپانیا محسوب می شود به یکی از مقاصد محبوب گردشگران تبدیل شده است.

همچنین والنسیا دارای ساختمان های قدیمی و جدید از قرون وسطی تا عصر حاضر است که دارای معماری های مدرن و هنر دکو است. در مورد آب و هوای والنسیا نیز باید بگوییم که آب و هوای این شهر نیمه استوایی است و در واقع می توان گفت که آب و هوای آن مرزی میان آب و هوای مدیترانه ای و اب و هوای خشک است که دارای زمستان های معتدل و گرمای طولانی است.

در مورد زبانی که مردم والنسیا به آن صحبت می کنند نیز باید بگوییم که مردم این شهر به زبان اسپانیایی و والنسیایی صحبت می کنند اما در اکثر مناطق این شهر از زبان والنسیایی استفاده می شود. در مورد جاذبه های گردشگری والنسیا نیز می توان به فستیوال های گوناگونی که در این شهر برگزار می شود اشاره کرد، برای مثال فستیوال خیابانی فالاس بزرگ ترین فستیوال خیابانی در اروپاست که در ماه مارس برگزار می شود و سالانه می تواند ۲ میلیون گردشگر را به خود جذب کند.

شهر والنسیا

موسسه دانش گستر کوه نور با بیش از سالها سابقه درخشان در زمینه اخذ پذیرش و ویزای تحصیلی آماده خدمت رسانی به علاقه مندان تحصیل در خارج از کشور می باشد. مشاورین موسسه همواره سعی بر آن دارند تا بهترین راهنمایی را به دانشجویان ارائه دهند. جهت مشاوره در زمینه های تحصیل در اروپا و کانادا مشاورین ما آماده ارائه بهترین مشاوره و خدمت رسانی به علاقه مندان می باشند.

امتیاز شما


امتیاز شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان
02145131
مشاوره رایگان واتس آپ
(کلیک کنید)