#

هزینه زندگی در پرتغال

به دلیل تغییرات لحظه ای در قوانین کشورها، قبل از اقدام حتما با مشاوران موسسه هماهنگ کنید
  • 6 بهمن 1398
  • پرتغال
  • 1477 بازدید
  • بدون نظر

هزینه زندگی در پرتغال

پرتغال یکی از زیباترین کشورهای اروپایی شناخته می­شود که هرساله افراد بسیاری با هدف گردشگری و یا مهاجرت به آن سفر می­کنند. هزینه زندگی در پرتغال نسبت به شرایطی که شهروندان این کشور دارند بسیار بالا بوده و افراد برای اینکه در هزینه زندگی در پرتغال صرفه­جویی کنند باید به بخش­های مختلفی مانند اجاره خانه، هزینه غذا و حمل و نقل و موارد دیگر توجه داشته باشند.

کشور پرتغال از آب­وهوایی مطلوب برخوردار بوده و دارای فرهنگ و تمدن کهن و غنی است. علاقه­مندان به اطلاع از هزینه زندگی در پرتغال ابتدا باید شناخت کافی درخصوص این کشور و آداب و رسوم مردم آن داشته باشند. هزینه زندگی در پرتغال بستگی بسیاری به شرایط افراد دارد و هر فردی ابتدا باید به شرایط اقتصادی و وضعیت مالی خود توجه داشته باشد. یکی از مهم­ترین مواردی که درخصوص هزینه زندگی در پرتغال حائز اهمیت است هزینه دریافت ویزا بوده و افراد به تناسب دیگر کشورهای عضو معاهده شینگن باید هزینه ویزای پرتغال را پرداخت نمایند.

هزینه اجاره آپارتمان در پرتغال

یکی از مهم­ترین مواردی که در هزینه زندگی در پرتغال حائز اهمیت است هزینه اجاره آپارتمان در این کشور بوده که باید مورد توجه قرار بگیرد. هزینه اجاره آپارتمان در پرتغال براساس منطقه­ای که برای زندگی و اقامت در پرتغال انتخاب می­شود متفاوت بوده و افراد پیش از هر اقدامی ابتدا باید به منطقه­ای که قصد اقامت دارند توجه داشته باشند. هزینه اجاره آپارتمان در پرتغال چنانچه در مرکز شهر واقع شده و دارای یک اتاق خواب باشد مبلغی در حدود ۴۳۰ یورو به صورت ماهیانه خواهد بود. این درحالی است که اجاره بهای آپارتمانی با یک اتاق خواب در حومه شهر تنها ۳۰۰ یورو است.

افراد برای صرفه­جویی در هزینه زندگی در پرتغال باید به تعداد اتاق خواب­های آپارتمان مورد اجاره نیز توجه داشته باشند. هزینه اجاره آپارتمان در پرتغال چنانچه دارای سه اتاق خواب بوده و در مرکز شهر واقع شده باشد مبلغی در حدود ۸۰۰ یورو خواهد بود. این درحالی است که اجاره آپارتمانی با سه اتاق خواب در حومه شهر مستلزم پرداخت مبلغ ۵۵۰ یورو است. هزینه اجاره آپارتمان در پرتغال باتوجه به شرایطی که هر آپارتمان دارد متفاوت بوده و افراد باید شرایط مختلفی را در انتخاب خود دخیل دهند.

هزینه غذا در پرتغال

یکی دیگر از بخش­های مهمی که به هزینه زندگی در پرتغال ارتباط دارد هزینه غذا در پرتغال است. هزینه غذا در پرتغال سهم بسزایی در افزایش هزینه زندگی در پرتغال داشته و بهترین گزینه برای کاهش هزینه­ها تهیه غذا در خانه است. مواد غذایی خام در این کشور هزینه مناسبی داشته و چنانچه افراد زمان کافی در اختیار داشته باشند بهتر است که غذا را در خانه طبخ کنند. هزینه­ای که برای صرف یک وعده غذا در رستوران­های معمولی پرتغال حدود ۷ یورو است و اغلب افراد برای صرفه­جویی در هزینه­ها غذای خود را در فست­فودها میل می­کنند که قیمت آن تنها ۵.۵ یورو است.

هزینه زندگی در پرتغال

هزینه حمل و نقل در پرتغال

یکی دیگر از مواردی که می­تواند در هزینه زندگی در پرتغال تاثیر چشمگیری داشته باشد هزینه حمل و نقل در پرتغال است. شرایط حمل و نقل در شهر لیسبون به عنوان پایتخت پرتغال بسیار پیشرفته بوده و افراد برای استفاده از مترو مبلغ ۱.۵ یورو را جهت خرید بلیط می­پردازند. هزینه حمل و نقل در پرتغال چنانچه از تاکسی استفاده شود برحسب کیلومتر محاسبه شده و افراد برای هر یک کیلومتری که طی می­کنند باید ۰.۱ یورو را درنظر داشته باشند. نکته مهمی که باید درخصوص استفاده از تاکسی­ها مدنظر قرار داد هزینه بابت بار اضافی است. یکی از مهم­ترین مواردی که موجب کاهش هزینه زندگی در پرتغال خواهد شد استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی است.

هزینه جاذبه ­های گردشگری در پرتغال

از آنجایی که هزینه زندگی در پرتغال بسیار بالا بوده اغلب افرادی که تحت عنوان گردشگر وارد این کشور می­شوند سعی می­کنند با خرید کارت گردشگری هزینه­های خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهند. هزینه جاذبه­های گردشگری در پرتغال بسیار بالا بوده و خرید کارت گردشگری می­تواند نقشی مهمی در کاهش هزینه­ها داشته باشد. کشور پرتغال دارای جاذبه­های تاریخی و گردشگری متعددی است که بازدید از آن­ها نیازمند پرداخت هزینه است.

کشور پرتغال دارای بناهای تاریخی و مراکز گردشگری متعددی است که کاخ ملی پنا از مهم­ترین آن­ها شناخته می­شود. محل قرارگیری این کاخ در شهر لیسبون است و به عنوان یکی از بناهای قدیمی پرتغال به شمار می­رود. درحال حاضر اغلب جشن­های دولتی پرتغال در این کاخ برگزار می­شود و بازدیدکنندگان باید برای بازدید از این کاخ بلیط خریداری کنند. یکی دیگر از جاذبه­ های گردشگری پرتغال سواحل زیبای این کشور است که هرساله بازدیدکنندگان بسیاری را به سمت خود جذب می­کنند.

روش­های کاهش هزینه زندگی در پرتغال

اغلب افرادی که پرتغال را به عنوان مقصد سفر و یا اقامت خود انتخاب می­کنند همواره به دنبال روش­های کاهش هزینه زندگی در پرتغال هستند. یکی از مهم­ترین مواردی که می­تواند در کاهش هزینه زندگی در پرتغال تاثیرگذار باشد اجاره آپارتمان در حومه شهرها است. اغلب موزه­ها و مراکز تاریخی و گردشگری پرتغال روزهای یکشنبه بازدید رایگان را برای افراد امکان­پذیر کرده­اند و افرادی که تمایل داشته باشند هزینه زندگی در پرتغال را به میزان قابل توجهی کاهش دهند می­توانند در این روز از مکان­های تاریخی و گردشگری این کشور بازدید نمایند. اگر قصد رفت و آمد درون شهری را دارید بهتر است به جای تاکسی از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده نموده و هزینه کمتری را بپردازید.

هزینه اخذ ویزای پرتغال

هزینه اخذ ویزای پرتغال از مهم­ترین مواردی است که باید برای زندگی در این کشور مدنظر قرار داد. افراد بزرگسال باید مبلغ ۶۰ یورو را به عنوان هزینه اخذ ویزای پرتغال پرداخته و ویزاهای کوتاه مدت این کشور را دریافت کنند. هزینه اخذ ویزای پرتغال برای متقاضیانی که سن آن­ها بین ۶ تا ۱۲ سال است حدود ۳۵ یورو بوده و درمورد کودکانی که سن آن­ها کمتر از ۶ سال است هیچ هزینه­ای پرداخت نخواهد شد. متقاضیانی که تمایل داشته باشند ویزاهای بلند مدت پرتغال را دریافت کنند باید هزینه دیگری را پرداخت نمایند که غالبا بیشتر از مبالغ ذکر شده است. متقاضیان زندگی در پرتغال برای اینکه بتوانند هزینه زندگی در پرتغال را پوشش دهند باید سرمایه کافی به همراه داشته باشند.

هزینه جاذبه ­های گردشگری در پرتغال

امتیاز شما


امتیاز شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان
02145131
مشاوره رایگان واتس آپ
(کلیک کنید)