#

وکیل رسمی مهاجرت در کشور فنلاند

به دلیل تغییرات لحظه ای در قوانین کشورها، قبل از اقدام حتما با مشاوران موسسه هماهنگ کنید
  • 13 فروردین 1399
  • مقالات تحلیلی
  • 2173 بازدید
  • بدون نظر

وکیل رسمی مهاجرت در کشور فنلاند

وکیل رسمی مهاجرت در کشور فنلاند

این روزها و با بالا گرفتن تب مهاجرت به خارج از کشور و شرایط خاصی که کشور فنلاند دارد تقاضای مهاجرت به فنلاند، انتخاب وکیل مهاجرت باید با دقت و توجه بیشتری صورت گیرد. می توان یکی از این دلایل را نیز سخت گیری های مهاجرت و اقدام کار های مهاجرت به فنلاند عنوان کرد که علاوه بر اینکه کشور فنلاند شرایط مخصوص و خوبی دارد، شرایط و ویژگی هایی خاص را الزامی می داند.

ندانستن قوانین مهاجرتی باعث اتلاف انرژی افراد و پول آنها می شود بنابراین در انتخاب وکیل رسمی مهاجرت در کشور فنلاند بایستی دقت کافی داشته باشید. در این مقاله قصد داریم که علاوه بر توضیحات کوتاهی در باره ی کشور فنلاند و شرایط مهاجرت به این کشور، نکات مهمی را برای انتخاب وکیل قانونی برای کارهای مهاجرتی به این کشور را در اختیار شما قرار دهیم.

کانادا، انگلستان، آلمان، استرالیا، سوئد، نروژ، اتریش، ایسلند، نیوزیلند و فنلاند از جمله بهترین کشور ها از لحاظ مهاجرت در سال های اخیر شناخته شده اند. کشور ایران یکی از کشورهایی است که بیشترین میزان مهاجرت به کشورهای خارجی را دارد.

کشور فنلاند

کشور فنلاند عضو اتحادیه اروپا می باشد و از شرق با روسیه، از شمال با نروژ، از جنوب با استونی و از غرب با سوئد همسایه است، سرزمینی است با جمعیت پنج ‌و نیم میلیونی که کم‌ تراکم ‌ترین سرزمین اروپاست. پایتخت این کشور هلسینکی و بزرگترین شهر فنلاند می باشد زبان اصلی ۹۰ درصد مردم فنلاندی و در بعضی مناطق سوئدی است. از نظر اقتصادی فنلاند جزء کشور های توسعه یافته است و مردم این کشور دغدغه ای در فضای معیشتی احساس نمی کنند. همچنین سال های زیادی به عنوان کشور نمونه که کمترین فساد اقتصادی را داشته، معرفی شده است.

از مزیت های دیگر این کشور می توان گفت که کشوری دانش‌بنیان و صادرات‌محور با سطح بالای رفاه و استانداردهای زندگی و آموزشی است که همچون کشور سوئد، الگوی کشورداری مدرن در قرن بیست‌و‌یکم را بدست آورده است.

نماینده مهاجرت یا وکیل رسمی مهاجرت در کشور فنلاند

تعریفی از وکیلی است که وکالت شما را برای کارهای مهاجرت به کشور های خارجی را بر عهده می گیرد. به این صورت که قوانین کشورها و سفارت خانه ها را به خوبی می داند و می تواند براساس همین قوانین، اقدام به تشکیل پرونده و اجرای قوانین مهاجرت برای شما در کشور مقصد را انجام دهد.

یکی از دلایل وجود این وکلای رسمی را می توان گسترده و پیچیده بودن قوانین هر کشور دانست علاوه بر این ها مهاجرت به کشور فنلاند روش های مختلفی دارد از قبیل کار، تحصیل، ثبت شرکت، سرمایه گذاری، خرید ملک، تولد فرزند و پناهندگی که مشاوره ی یک وکیل مهاجرتی می تواند کمک بسیار بزرگی برای شما باشد.

امروزه، در تمام قسمت های جهان و در کشورهای مختلف قوانین بسیار شده است، این پیچیدگی به قدری است که افراد غیرمتخصص به تنهایی توانایی مهاجرت از کشور مبدا به کشور مقصد را ندارند و به همین دلیل بهتر است به یک وکیل مهاجرت مراجعه کنند.

درخواست ویزای مشخص و مربوط به اقامت همسر و خانواده به یک شهروند فنلاندی و یا حتی یک فرد که مهاجرت کرده و یک شهروند فنلاندی محسوب می شود، این اجازه را می دهد که نامزد خارجی خود را به فنلاند برای هدف خاص (ازدواج) بیاورد و همچنین فرزندان واجد شرایط نامزد هم اجازه مهاجرت را دارند که این قوانین و شرایط خاص همگی وجود یک وکیل رسمی مهاجرتی در کشور فنلاند را لازم می داند.

به طور کلی افرادی که قابلیت مهاجرت را به عنوان خانواده ی فردی که شهروند فنلاند محسوب می شود، را دارند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

همسر

شریک ثبت شده

شریک زندگی مشترک بدون ازدواج

مراقبان یک کودک زیر ۱۸ سال سن

فرزند خردسال شهروند فنلاند.

وکیل رسمی مهاجرت در کشور فنلاند

ویژگی های وکیل رسمی مهاجرت در کشور فنلاند

همان طور که گفته شد این فرد وکیلی است که وکالت شما را برای کارهای مهاجرت به کشور های خارجی را بر عهده می گیرد. به این صورت که پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه، در آزمون وکالت شرکت می کند و بعد از گذراندن دوره ۱۸ ماهه کارآموزی، موفق می شود که پروانه وکالت خود را از کانون وکلای دادگستری دریافت کند.

وکیل رسمی مهاجرت در کشور فنلاند باید مجوز انجام حقوق بین الملل را داشته باشد و علاوه بر این بتواند با وکلای مهاجرت دیگر کشورها فعالیت مستقیم انجام دهد. گاهی اوقات نیز می توانید با وکلای خارجی قرارداد امضا کنید ولی توصیه ی ما این است که با وکیل قرداد ببندید که در ایران نیز دارای دفتر حقوقی باشد و بتواند ارتباطات بین المللی خوبی داشته باشد.

وکیل رسمی مهاجرت در کشور فنلاند می تواند به عنوان مشاور، شما را در انتخاب بهترین و مقرون به صرفه ترین روش مهاجرت یاری کند و شما بتوانید با بهترین شرایط وارد کشور فنلاند شوید. با توجه به اینکه در همین مسیر کارهای مهاجرتی به کشور فنلاند، این شرایط و مراحل دارای ابعاد مختلف اداری و حقوقی، در مقاطع مختلف است. بنا بر این با وجود تمامی این شرایط انتخاب وکیل رسمی مهاجرتی در کشور فنلاند از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می شود که با دقت باید انتخاب کنید.

انواع ویزاهای مربوط به کشور های مهاجرتی

ویزای شنگن: کشورهای عضو شنگن شامل کشورهای اتریش، بلژیک، جمهوری چک، دانمارک، استونی، فنلاند، فرانسه، آلمان، یونان، مجارستان، ایسلند، ایتالیا، لتونی، لیتوانی، لوگزامبورگ، مالتا، نروژ، هلند، لهستان، پرتقال، اسلواکی، اسلوانی، اسپانیا، سوئد و سوئیس است که اگر کشور مقصد جزو این کشور ها باشد شرایط و مدارک خاص خودش را دارد.

ویزای نوع  A: این ویزا به ویزای ترانزیت معروف است؛ یعنی مسافر حق خروج از فرودگاه را ندارد و می تواند فقط در یکی از فرودگاه های شنگن پرواز خود را تعویض و راهی کشوری در خارج از شنگن گردد.

ویزای نوع B: ویزای عبور است یعنی مسافر حق خروج از فرودگاه را دارد و می تواند از شنگن به عنوان منطقه عبوری استفاده نماید تا از طریق زمینی خود را به کشور دیگری غیر شنگن برساند.

ویزای نوع C: ویزای توریستی است که اکثر ایرانیان با آن وارد کشور های جزو شنگن می شوند.

ویزای نوع D: ویزای بلندمدت است که معمولا تجار و بازرگانان از این ویزا استفاده می کنند به این صورت که با این ویزا می توانند در طی سال بارها به شنگن وارد و از آن خارج شوند.

وکیل رسمی مهاجرت در کشور فنلاند

امتیاز شما


امتیاز شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان
02145131
مشاوره رایگان واتس آپ
(کلیک کنید)