#

ویزای تجاری آلمان

به دلیل تغییرات لحظه ای در قوانین کشورها، قبل از اقدام حتما با مشاوران موسسه هماهنگ کنید
  • 2 آبان 1398
  • آماده سازی مدارک
  • 592 بازدید
  • بدون نظر

ویزای تجاری آلمان

از جمله کشورهایی که اقتصاد بسیار قدرت مندی دارد می توان به کشور آلمان اشاره کرد . بازار کار در این کشور از بزرگ ترین و جذاب ترین بازارهای بین المللی در جهان بوده است .اگر می خواهید به آلمان سفر کنید و در این کشور کسب و کاری را برای خود راه اندازی کنید باید از طریق ویزای تجاری در آلمان اقدامات لازم را انجام دهید .
منظور از ویزای تجاری در آلمان همان ویزایی است که فرد با استفاده از آن می تواند در هر شش ماه نود روز را در این کشور بماند. از این ویزا ها می توان به عنوان نوعی از ویزای کوتاه مدت نیز می توان یاد کرد . بیش تر افرادی از این نوع از ویزا استفاده می کنند که می خواهند قراردادهای کاری ببندند و یا برای کارهای تجاری وارد این کشور می شوند .

ویزای تجاری شنگن آلمان

بعضی از کشورهای اروپایی بین خودشان قراردادی به نام شنگن بسته اند که از طریق این قرارداد ساکنان این کشورها می توانند بدون این که ویزایی را دریافت کنند به کشورهای عضو شنگن وارد شوند و به این کشورها سفر کنند. از جمله این کشورها می توان به آلمان اشاره کرد. حال آن دسته از متقاضیانی که عضو شنگن نمی باشند باید برای وارد شدن به این کشورها به دنبال گرفتن ویزا باشند .
آلمان از جمله کشورهای بسیار قدرت مندی است که هر ساله مورد توجه تاجران بسیار زیادی قرار می گیرد . تاجران در سراسر دنیا برای ورود به این کشور باید به دنبال ویزای تجاری در آلمان باشند هم چنین باید ویزای آن ها بلند مدت باشد تا بتونند دفعات بسیار زیادی در مدت زمان بیش تری از آن استفاده کنند.

انواع ویزای تجاری در آلمان

از آن جایی که آلمان از جمله کشورهایی که اقتصاد بسیار قوی دارد دریافت کردن ویزای تجاری در آلمان نیز کار بسیار سختی است و شرایط بسیار خاصی را باید فرد متقاضی برای آن دارا باشد . این شرایط توسط این دولت به دقت بررسی می شود و سپس مراحل دیگر برای دریافت ویزای تجاری در آلمان طی خواهدشد .برای این که فرد برای دریافت کردن ویزای تجاری در آلمان مورد تایید قرار گیرد تیم های مختلفی وجود دارند که افراد مختلفی در آن ها وجود دارد و در این تیم ها با فرد مصاحبه می شود هم چنین مدارک وی و صحت صحبت هایش مورد بررسی قرار می گیرد.

انواع ویزای تجاری در آلمان

به صورت کلی برای وارد شدن متقاضی به آلمان سه مورد بررسی می شود که عبارتند از :
۱- هدف فرد از وارد شدن به این کشور چیست و چگونه هدف هایی که در این کشور دارد محقق خواهد شد ؟
۲- حساب مالی و یا همان استطاعت مالی باید بررسی شود زیرا شما قرار است در این کشور به تجارت و بازرگانی بپردازید پس باید تمکن مالی لازم را برای این کار داشته باشید .
۳- این مورد زمانی بررسی می شود که متقاضی قصد داشته باشد تا در شرکتی در آلمان کارکند و برای این کار باید نامه نگاری های لازم در این مورد صورت گیرد و درنتیجه نیز باید این روند کاملا قانونی عمل شود .

فرایند درخواست ویزای تجاری در آلمان

ویزای تجاری در آلمان مانند سایر ویزاهای آلمان دریافت می شود و روند درخواست آن تقریبا یکی است . باید سه ماه قبل از سفر خود در سفارت آلمان برای دریافت ویزا وقت لازمه را بگیرید . در وقت تعیین شده باید مدارک لازم برای ویزا را تهیه کنید و به سفارت آلمان آن ها را تحویل دهید .
پرونده درخواست ویزا بین ده تا پانزده روز طول می کشد و در این مدت پردازش آن صورت خواهد گرفت . به همین خاطر است که پیشنهاد می شود برای دریافت کردن ویزا از قبل اقدامات لازم را انجام دهید . در این میان ممکن است به دلیل وضعیت های خاصی که شما دارید دریافت کردن ویزای تجاری در آلمان نیز با تاخیر بیش تری از حالت عادی صورت گیرد.

مدارک لازم برای درخواست کردن ویزای تجاری در آلمان

۱- کارت ملی معتبر و هم چنین اصل و کپی از شناسنامه
۲- ارائه اصل گذرنامه که باید حداقل شش ماه اعتبار داشته باشد و باید از صفحه های یک تا پنج آن نیز کپی برداشته شود هم چنین صفحاتی که قبلا مهر ویزا روی آن خورده است .
۳- یک عکس ۳در ۴ که باید جدید باشد و پس زمینه آن سفید باشد .
۴- فرمی که برای درخواست ویزای آلمان باید تکمیل شود وباید به امضای شما برسد.
۵- دعوت نامه تجاری و امضای دعوت کننده
۶- ارائه مدارک تجاری و کپی از آن ها
۷- ارائه کپی و اصل از سندهای مالکیت مربوط به شرکت و یا خانه
۸- ارائه اصل و کپی بیمه درمانی مسافرتی
۹- صورت حساب بانکی در سه ماه اخیر که باید به تایید بانک رسیده باشد.

مدارک لازم برای درخواست کردن ویزای تجاری در آلمان

اعتبار ویزای تجاری چقدر است ؟

بسته به سفارت خانه ای که ویزای تجاری را صادر کرده است میزان اعتبار ویزای تجاری آلمان نیز متفاوت است .
ویزای یک ورود : با استفاده از این ویزاها می توانید تنها یک بار وارد این کشور شوید و تعداد روزهایی که می توانید در این کشور بمانید نیز در این ویزا آمده است.
ویزای چند بار ورود : با استفاده از این ویزاها می توانید هر چند بار که بخواهید وارد این کشور شوید و در این میان باید قانون نود روز در هر ۱۸۰ روز نیز رعایت شود.

نکاتی که باید برای دریافت کردن ویزای تجاری آلمان به آن ها دقت کنید :

۱- متقاضیان ویزای تجاری آلمان افراد بسیار زیادی هستند و سفارت وقت بسیار زیادی را برای این نوع از ویزا می گذارد .
۲- وقتی که برای ویزا از سفارت گرفته می شود نمی تواند لغو و یا تمدید شود .
۳- اعضای خانواده فرد متقاضی با استفاده از ویزای تجاری آلمان نمی توانند برای ویزا درخواست دهند.
۴- برای ویزای شنگن نیازی به ترجمه مدارک ندارید و به کارگیری مدارک زبان فارسی هم قابل قبول خواهد بود .
۵- اگر ثابت شود که هر کدام از مدارکی که دارید جعلی بوده است درخواست شما رد خواهد شد و به کشورهای حوزه شنگن نمی توانید وارد شوید.

نکاتی که باید برای دریافت کردن ویزای تجاری آلمان به آن ها دقت کنید :

موسسه دانش گستر کوه نور با بیش از سالها سابقه درخشان در زمینه اخذ پذیرش و ویزای تحصیلی آماده خدمت رسانی به علاقه مندان تحصیل در اسپانیا می باشد. مشاورین موسسه همواره سعی بر آن دارند تا بهترین راهنمایی را به دانشجویان ارائه دهند. جهت مشاوره در زمینه های تحصیل در آلمان ، اسپانیا و اروپا و همچنین تحصیل در کانادا مشاورین ما آماده ارائه بهترین مشاوره و خدمت رسانی به علاقه مندان می باشند.

امتیاز شما


امتیاز شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان
02145131
مشاوره رایگان واتس آپ
(کلیک کنید)