#

ویزای تجاری در اتریش

به دلیل تغییرات لحظه ای در قوانین کشورها، قبل از اقدام حتما با مشاوران موسسه هماهنگ کنید
  • 6 آبان 1398
  • اتریش
  • 488 بازدید
  • بدون نظر

ویزای تجاری در اتریش

مراجعه  کنندگان بسیار زیادی هستند که به دنبال دریافت کردن ویزای تجاری در اتریش هستند زیرا در این کشور نرخ بیکاری بسیار پایین است و متقاضیان می توانند به راحتی در این کشور به دنبال کار باشند . ویزای تجاری در اتریش از جمله بهترین نوع ویزاها است که بیش تر متقاضیان آن ها از تجار هستند .

اتریش از جمله کشورهای صنعتی بسیار  قوی است که در بین کشورهای صنعتی اروپا تاثیر بسیار زیادی دارد و از نظر صنعت جز کشورهای قدرتمند محسوب می شود . هزنیه های زندگی در این کشور نسبت به سایر کشورهای اروپایی بالا تر است . بیش تر مردم در این کشور به زبان آلمانی صحبت می کنند و البته زبان های دیگری از جمله زبان های اسلوونیایی ، مجاری و کرواتی در این کشور رواج دارد . از مهم ترین ویزاهایی که در این کشور دریافت می شود ویزای تجاری در اتریش است . برای این که ویزای تجاری در اتریش را دریافت کنید در ابتدا باید بدانید که این نوع از ویزاها دارای مدت زمان بسیار محدودی هستند و در ابتدا باید در این کشور اطلاعاتی را در مورد آن جمع آوری کنید.

برای این که در کشورهای اتریش در این کشور فعالیت های تجاری را انجام دهید در ابتدا باید به فکر دریافت کردن ویزای تجاری در اتریش باشید .برای دریافت ویزا باید یک سری کارهای اداری را در این مورد انجام دهیدد . بسیاری از افراد و متقاضیان در ایران این ویزا را دریافت کرده اند و به این کشور سفر کرده اند و درنهایت نیز در این کشور به کسب و کار پرداخته اند .قبل از این که ویزای تجاری در اتریش را دریافت کنید بهترین کار این است که در مورد قوانین این کشور اطلاعات بسیار زیادی را کسب کنید و از نحوه تجارت در اتریش اطلاع پیدا کنید

ویزای تجاری در اتریش

دریافت کردن ویزای تجاری در اتریش از راه دعوت نامه

برای این که در اتریش به تجارت بپردازید باید مجوز کار در این کشور را به دست آورید. منظور از دعوت نامه درواقع همان مجوزی است که از طرف کشور مقصد برای فرد و یا شرکتی از کشور مبدا ارسال می شود . دعوت نامه ها ضمانت می کند که در کشور مقصد فرد و یا گروهی برای فرد متقاضی ارسال می شود و شخص می تواند از این طریق ویزا را تهیه کند و سایر تسهیلات نیز به افراد اعطا می شود .

استفاده و به کارگیری دعوت نامه باعث می شود تا روند کار دریافت کردن ویزای تجاری در اتریش را بسیار راحت می کند . از پرطرفدارترین نوع دعوت نامه ها که در ایران استفاده می شود دعوت نامه ویزای تجاری در اتریش است . دعوت نامه ها به صورت کلی به انواع مختلفی تقسیم می شوند که عبارتند از : دعونامه کاری ، دعوت نامه تجاری ، دعوت نامه نمایشگاهی ، دعوت نامه توریستی ، دعوت نامه خونوادگی و دعوت نامه تحصیلی .

دعوت نامه تجاری در اتریش استفاده های بسیار زیادی می شود . این دعوت نامه ها را از طرف شرکت و ارگان های مختلفی صادر می شود .

مدارک موردنیاز برای دریافت کردن ویزای تجاری در اتریش

این کشور در منطقه یورو واقع شده است و می توانید با استفاده از ویزایی که از این کشور دریافت می کنید به کشورهای عضو پیمان شنگن سفر کنید. در ادامه مدارک برای دریافت کردن ویزای تجاری در اتریش بیان می شود .

  • تکمیل کردن فرمی برای درخواست کردن ویزا هم چنین به همراه کپی آن و فرمی که برای دعوت نامه ارسال شده است.
  • ارائه دو قطعه عکس برای گذرنامه
  • کپی و اصل مدارکی که برای تجارت مورد نیاز است .
  • گذرنامه باید شش ماه اعتبار داشته باشد هم چنین کپی از همه صفحه های آن نیز الزامی است .
  • ارائه اصل شناسنامه و کپی آن
  • برنامه سفر و دلیل سفر به اتریش باید بیان شود .
  • مدارکی باید ارائه شود که نشان دهد فرد توانایی مالی لازم را دارد .
  • رزرو کردن هتل برای کل زمانی که فرد در این کشور اقامت دارد.
  • بیمه مسافرتی
  • مدارکی که نشان دهد وضعیت کاری فرد در کشور مبدا به چه صورت بوده است.

مدارک موردنیاز برای دریافت کردن ویزای تجاری در اتریش

روند دریافت کردن ویزای تجاری در اتریش

از مهم ترین مسائلی که در دریافت کردن ویزا در اتریش وجود دارد و باید به آن اشاره کرد گرفتن وقت از سفارت اتریش است. برای این که از سفارت اتریش وقت بگیرید لازم است تا در ابتدا فرم های مربوط به آن را از سایت های معتبر دریافت کنید و بعد از این که این فرم ها را تکمیل کردید می توانید آن را به سفارت ارسال کرده و برای مصاحبه در این کشور وقت بگیرید .

هر فردی که برای دریافت کردن ویزای تجاری در اتریش وقتی را برای مصاحبه دریافت کرده اند اختصاصی است و فرد باید خود به صورت خصوصی به سفارت مراجعه کند . اگر فرد متقاضی برای خانواده خود نیز ویزای را درخواست کند آن ها نیز باید به صورت خصوصی برای مصاحبه به سفارت مراجعه کنند. زمانی که فرد برای مصاحبه در اتریش به این کشور وارد می شود باید همه مدارک لازم را نیز در اختیار داشته باشد . زمان دریافت کردن ویزا بسیار طولانی است به همین دلیل دو و یا سه هفته قبل برای دریافت کردن آن اقدامات لازم را انجام دهید.

هزینه های مربوط به دریافت کردن ویزای تجاری در اتریش

هزینه صادر کردن ویزا در اتریش از مهم ترین مسائل در دریافت کردن ویزای تجاری در اتریش است . برای افراد بزرگ سال هزینه دریافت ویزای تجاری در اتریش برابر۶۰ یورو است .برای افراد بین ۶ تا ۱۲ سال هزینه ویزا برابر ۳۵ یورو خواهد بود . هزنیه های دریافت شده همگی به صورت یورو بوده است و البته زمانی که ویزای تجاری در اتریش را به دست آورید می توانید در بقیه کشورهای عضو شنگن نیز به فعالیت بپردازید.

دریافت کردن ویزای تجاری در اتریش کار بسیار سختی است ومی توانید به موسسات معتبری که در این زمینه فعالیت می کنند مدارک خود را ارسال کنید تا بتوانید برای دریافت کردن ویزا اقدامات لازم را انجام دهید .

هزینه های مربوط به دریافت کردن ویزای تجاری در اتریش

جهت کسب اطلاعات بیشتر راجع به ویزای تجاری در اتریش با دفتر موسسه دانش گستر کوه نور تماس بگیرید و و مشاوره اولیه رایگان را دریافت نمایید.

امتیاز شما


امتیاز شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان
02145131
مشاوره رایگان واتس آپ
(کلیک کنید)