#

ویزای تجاری در ایتالیا

به دلیل تغییرات لحظه ای در قوانین کشورها، قبل از اقدام حتما با مشاوران موسسه هماهنگ کنید
  • 1 دی 1398
  • ایتالیا
  • 558 بازدید
  • بدون نظر

ویزای تجاری در ایتالیا

برای این که در کشور ایتالیا فعالیت های اقتصادی و تجاری را شروع کنید نیاز دارید تا برای این کار ویزای تجاری در ایتالیا را دریافت کنید . از این ویزا برای تجارت و کسب وکارهای مختلف استفاده می شود . ایتالیا از جمله کشورهایی است که برای بازرگانی و تجارت مورد توجه افراد بسیار زیادی قرار می گیرد . بزرگ ترین نمایشگاه های تجاری در این کشور صورت می گیرد .

دعوت نامه چه ارتباطی با ویزای تجاری در ایتالیا دارد ؟

استفاده و بهره گیری از دعوت نامه های رسمی در ایتالیا باعث می شود تا روند دریافت کردن ویزای تجاری در انگلیس راحت تر از قبل شود . البته باید بدانید که استفاده از دعوت نامه ها باعث نمی شود تا بتوانید هر نوع از ویزاهایی که در ایتالیا وجود دارد را به راحتی به دست آورید بلکه تنها روند دریافت کردن ویزا را تسریع می کند .
در بعضی از مواقع ممکن است که با مراجعه به سفارت ایتالیا از شما دعوت نامه ای درخواست شود در این صورت باید از فردی که ساکن ایتالیا است درخواست کنید تا برای شما دعوت نامه ای را بنا بر قوانینی که وجود دارد ارسال کند. از این نوع دعوت نامه ها می توان به دعوت نامه های تجاری اشاره کرد.
اگر متقاضی دریافت کردن این ویزای ایتالیا هستید باید بدانید که باید از طرف کارفرما و یا شرکتی که با فعالیت های شما مرتبط است دعوت نامه تجاری را دریافت کنید .

در این دعوت نامه باید نکاتی ذکر شود که در ادامه بیان شود :

۱- در مراحل دریافت کردن ویزای تجاری در ایتالیا دعوت نامه تجاری که ارسال شده است به دقت مورد بررسی قرار می گیرد . فردی که دعوت نامه را پر کرده است باید با صداقت کامل این مورد را پرکرده باشد . اگر این دعوت نامه را شرکت و یا شخص رسمی ارسال کرده باشد باید بداند که مسئولیت های همه مواردی که در دعوت نامه ذکر شده باشد بر عهده وی خواهد بود .
۲- فردی که دعوت نامه را ارسال کرده است باید مشخصات خود را به صورت کامل و صحیح ذکر کند و در صورت این که در این مشخصات اشکالی وجود داشته باشد دریافت کرده ویزای تجاری در ایتالیا با اشکال رو به رو خواهد شد .
۳- فردی که دعوت نامه خود را ارسال کرده است باید فیش حقوقی سه ماه اخیر را نیز ارسال کند . البته ارائه فیش حقوقی تنها زمانی لازم است که هزینه های متقاضی را دریافت کند .
۴- متقاضی دریافت کردن این ویزا باید اطلاعات خود را به درستی در این دعوت نامه ارسال کند . زیرا در زمان صادر شدن ویزا این موارد اهمیت بسیار زیادی خواهد داشت.

دعوت نامه چه ارتباطی با ویزای تجاری در ایتالیا دارد ؟

ویزای تجاری در ایتالیا

اگر شخصی بخواهد از طرف کارفرما در ایتالیا در این کشور به کاری مشغول شوند نیاز است تا ویزای تجاری در ایتالیا را دریافت کنید . با توجه به هدف اصلی فرد در ویزای تجاری در ایتالیا باید برای وی دعوت نامه ای ارسال شود . آن دسته از افرادی که برای منعقد کردن قراردادهای تجاری و یا ملاقات های کاری به ایتالیا سفر می کنند باید در ابتدا به دنبال ویزای تجاری در ایتالیا باشند . در ایتالیا شرکت های بسیار زیادی وجود دارد که زمینه کاری آن ها نیز با هم متفاوت است از جمله این موارد می توان به مد و پوشاک ، طلا و جواهر و .. اشاره کرد . قدرت اقتصادی ایتالیا بسیار بالا است و به همین دلیل هم تاجران بسیار زیادی هر ساله وارد این کشور می شوند .
هزینه های مربوط به ویزای تجاری در ایتالیا
برای صادر شدن هر ویزای تجاری در ایتالیا نیاز به شصت هزار یورو خواهد بود . فرد نیز باید این هزینه را به صورت نقدی و با ارز یورو به افراد سفارت انگلیس پرداخت کند . البته افرادی نظیر نوه ها ، پدربزرگ و مادربزرگ ، پدر ، مادر ، همسر و فرزندان کسانی می خواهند اقامت ایتالیا را دریافت کنند نیازی نخواهد بود تا هزینه های تعیین شده را پرداخت نمایند .

مدارک لازم برای ویزای تجاری در ایتالیا

۱- ارائه کردن فرم روادید شینگن
۲- دو عدد عکس سه در چهار که البته باید بدون هیچ گونه روتوشی باشد .
۳- گذرنامه ای حداقل باید دو برگه از آن سفید و بدون مهر باشد . هم چنین از تاریخ تعیین شده برای خروج از کشور باید گذرنامه اعتبار سه ماه ای را داشته باشد .
۴- ارائه گواهی ثبت در اتاق بازرگانی و تاییدیه اتاق بازرگانی برای این که صحت شرکت ثبت شده به اثبات برسد . البته این موارد را باید فردی که دعوت نامه ای را ارسال کرده است بداند.
۵- مدارکی که به شرکت های ایرانی مربوط است نیز باید ترجمه شده باشد . ترجمه می تواند به دو زبان ایتالیایی و انگلیسی باشند . این مدارک نشان می دهد که شرکت در سال های اخیر فعالیت و کارهای مستمری داشته است . برای دریافت کردن این مدارک وقت شما زیاد گرفته نخواهد شد زیرا نیازی به تاییدیه از طرف وزارت خارجه و یا دادگستری نخواهد بود .

مدارک لازم برای ویزای تجاری در ایتالیا

برای این که این ویزا را دریافت کنید لازم است تا به سفارت ایتالیا در ایران بروید و وقتی را برای آن درخواست کنید . دریافت وقت می تواند به صورت اینترنتی نیز صورت گیرد و تنها به صورت مراجعه حضوری نخواهد بود . بعد از این که سفارت وقت مشخص را تعیین کرد در تاریخ و زمانی که توسط سفارت معین شده است می توان مدارک لازم را برای دریافت ویزا تهیه کرد و به سفارت این کشور مراجعه کرد . فرد باید برای انگشت نگاری و مصاحبه هم چنین امور دیگری به سفارت ایتالیا مراجعه کند .
ایتالیا جز کشورهای حوزه شنگن است و به همین دلیل باید بدانید که برای این کار باید ویزای شنگن را نیز دریافت کنید . زمان تحویل دادن ویزای تجاری در ایتالیا بسته به زمان ارائه مدارک و پاسخی که سفارت به صورت قطعی می دهد، بین سه هفته تا یک ماه به طول می انجامد .

جهت کسب اطلاعات بیشتر راجع به مهاجرت تحصیلی به کشور کانادا با دفتر موسسه دانش گستر کوه نور تماس بگیرید و مشاوره اولیه رایگان را دریافت نمایید.

چگونه می توانیم ویزای تجاری در ایتالیا را دریافت کنیم ؟

۵/۵ - (۱ امتیاز)


5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان
02145131
مشاوره رایگان واتس آپ
(کلیک کنید)