#

ویزای تجاری در فنلاند

به دلیل تغییرات لحظه ای در قوانین کشورها، قبل از اقدام حتما با مشاوران موسسه هماهنگ کنید
  • 2 آبان 1398
  • فنلاند
  • 462 بازدید
  • بدون نظر

ویزای تجاری در فنلاند

فنلاند از جمله کشورهای اروپای شمالی است و افراد به مقاصد متفاوتی به این کشور سفر می کنند . عده ای برای گردش و تفریح به این کشور مسافرت می کنند و عده ی دیگری برای کسب و کارهای مختلف این کشور را انتخاب می کنند برای کار در این کشور باید ویزای تجاری در فنلاند را دریافت کرد . برای دریافت کردن ویزای تجاری در فنلاند می توانید از آشنایان خود در این کشور بخواهید برای شما دعوت نامه ای را ارسال کنند. آن دسته از افرادی که نمی توانند دعوت نامه را بگیرند هم می توانند از ویزای تجاری در فنلاند ( شنگن ) استفاده کنند.

از روش های رایج که برای سفر به فنلاند از آن ها استفاده می شود می توان به دعوت نامه اشاره کرد . با بهره گیری از دعوت نامه در فنلاند می توانید سریع تر ویزای تجاری در این کشور را دریافت کنید . منظور از دعوت نامه ، نامه ای رسمی از طرف فردی در فنلاند است که با ارائه دادن مدارکی شما را به این کشور دعوت می کند و به نوعی می تواند به عنوان ضمانتی برای حضور شما در این کشور تلقی شود .

البته باید بدانید که اگر دعوت نامه ای برای فنلاند دریافت کردید این به معنای همان ویزای تجاری در فنلاند نخواهد بود و تنها روند دریافت کردن آن را سریع تر می کند . دعوت نامه ها انواع بسیار زیادی دارند که براساس اهدافی که شما از سفر خود به این کشور دارید متفاوت خواهند بود .  سفارت فنلاند ، دعوت نامه شما را مورد بررسی قرار می دهد به همین دلیل هم باید اطلاعاتی که در آن می نویسد بسیار دقیق باشد .

از انواع دعوت نامه هایی که وجود دارد می توان به دعوت نامه تجاری در فنلاند اشاره کرد . هدف از این دعوت نامه ها اقتصادی و تجاری است برای مثال این امکان وجود دارد که یک شرکت در ایران این قصد را داشته باشد تا با یک شرکت ایرانی تجارت کند . یا برای مثال این امکان وجود دارد که یک شرکت در فنلاند برای این که قطعه های مورد نیاز خود را خریداری کند به این کشور سفر کند . به صورت کلی می توان گفت آن دسته از مبادله هایی که بین شرکت های ایرانی و فنلاندی از نظر اقتصادی صورت می گیرد می تواند با دریافت کردن ویزای تجاری در فنلاند صورت گیرد .

دعوت نامه های تجاری در فنلاند معمولا به صورت فایل پی دی اف و از طریق پست بین الملل ارسال می شود . اطلاعاتی که در این دعوت نامه ها وجود دارد بسیار دقیق اند و هدف از این سفری که دارید نیز باید در آن مشخص شده باشد . شرکت مبدا و مقصد نیز هر اطلاعاتی که دارند باید در این دعوت نامه نوشته شود .

دعوت نامه و ویزای تجاری در فنلاند

دعوت نامه باید چه ویژگی هایی داشته باشد ؟

  • در هر دعوت نامه تجاری باید ویژگی های و مشخصات فرد دعوت کننده به صورت کامل ذکر شده باشد.
  • مشخصات متقاضی در این دعوت نامه باید به صورت دقیق ذکر شود از جمله آن ها نام و تاریخ تولد است.
  • هدف از سفر تجاری در فنلاند باید معین شود .
  • تاریخ شروع سفر و هم چنین مدت زمانی که این سفر طول می کشد نیز باید معین باشد .
  • شرکت و یا سازمانی که از این شخص دعوت به عمل آورده است باید مشخص کند که با متقاضی چه ارتباطی دارد.
  • توضیحات در مورد شخصی که هزینه های فرد متقاضی آن ها را برعهده گرفته است . هم چنین باید نحوه پرداخت کردن این هزینه ها نیز معین شود .
  • شخص دعوت کننده باید این دعوت نامه را امضا کند و در دعوت نامه تجاری در فنلاند باید تاریخ نیز درج شود .

فرد دعوت کننده باید چه ویژگی هایی داشته باشد ؟

کسی که اقدام به ارسال کردن دعوت نامه ها می کند خود نیز باید ویژگی هایی داشته باشد . برای مثال اگر شرکتی که می خواهد دعوت نامه ای را ارسال کند باید اعتبار کافی را در فنلاند داشته باشد  هم چنین شرکت باید مدارک لازم را برای فعالیت های خود نیز ارائه دهد. در این شرکت باید اطلاعات مربوط به کسب و کار نیز افزوده شود . باید برای این دولت مشخص باشد که این شرکت درآمد خود را از کجا کسب می کند و کارهایی که در این شرکت صورت می گیرد نیز باید قانونی باشد و به ثبت هم رسیده باشد .

دعوت نامه باید چه ویژگی هایی داشته باشد ؟

انواع ویزای تجاری در فنلاند

ویزای فنلاند که تجار از آن می توانند استفاده کنند به صورت کلی به چهار دسته تقسیم می شوند البته بیش تر تاجران از ویزای حمل و نقل در فنلاند استفاده می کنند که با استفاده از ویزای تجاری در فنلاند دریافت کردن آن با سرعت بیش تری انجام می شود . انواع ویزا در فنلاند عبارت اند از :

ویزای فنلاند تک ورودی :با استفاده از این نوع ویزا تنها می توانید یک بار به فنلاند سفر کنید و می توانید در این سفر خود نود روز در این کشور بمانید .

ویزای فنلاند دو گانه : با استفاده از این ویزا می توانید دو بار به فنلاند سفر کنید .

ویزای فنلاند چندگانه : با استفاده از این ویزا می توانید چند بار به این کشور سفر کنید و البته اعتباری که این نوع از ویزا دارد نیز پنج سال است .

ویزای حمل و نقل :با استفاده از این ویزا اجازه حضور یافتن در منطقه مرزی فرودگاه را خواهید داشت . با به همراه داشتن دعوت نامه تجاری تجار زیادی می توانند از این ویزا استفاده کنند.

  • ارائه عکس دو عکس سه در چهار بدون عینک و پشت نویسی شده برای دریافت کردن ویزای تجاری در فنلاند الزامی است .
  • گذرنامه باید معتبر باشد و حداقل شش ماه اعتبار داشته باشد .
  • هزینه های روادید را باید پرداخت کند و رسید آن را ارائه کند .

همه مدارکی که بیان شد باید به صورت دقیق ارائه شود بهتر است مدارک کامل باشد در غیر این صورت وقت بسیار زیادی از شما تلف می شود .

مدارک مورد نیاز برای دریافت کردن ویزای تجاری در فنلاند

جهت کسب اطلاعات بیشتر راجع به مهاجرت تحصیلی به کشور فنلاند با دفتر موسسه دانش گستر کوه نور تماس بگیرید و مشاوره اولیه رایگان را دریافت نمایید.

امتیاز شما


امتیاز شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان
02145131
مشاوره رایگان واتس آپ
(کلیک کنید)