#

دانشگاه های مادرید

به دلیل تغییرات لحظه ای در قوانین کشورها، قبل از اقدام حتما با مشاوران موسسه هماهنگ کنید
  • 15 اسفند 1398
  • مهاجرت تحصیلی
  • 939 بازدید
  • بدون نظر

دریافت ویزای کاری انگلیس

کشور اسپانیا از جمله کشورای قاره اروپا است که توریست های بسیار زیادی را هر ساله به خود جذب می کند . می توانید از دانشگاه های اسپانیا پذیرش دریافت کنید و سپس از این طریق ویزای شنگن دریافت کنید . اگر می خواهید در کشور های خارجی ادامه تحصیل دهید باید بدانید که تحصیل در اسپانیا برای متقاضی هزینه های بسیار کمی را خواهد داشت و علاوه بر آن دانشگاه های این کشور نیز اعتبار بسیار زیادی را در سطح جهانی دارند . از بهترین دانشگاه های این کشور می توان به دانشگاه های مادرید اشاره کرد . در این مطلب به بررسی این دانشگاه ها می پردازیم .

معرفی دانشگاه های مادرید

  • دانشگاه اتونوما مادرید : از جمله دانشگاه های مادرید می توان به دانشگاه اتونوما اشاره کرد که در سال ۶۸ میلادی ساخته شده است . این دانشگاه را به عنوان دانشگاه خودمختاری مادرید می شناسند . دانشگاه اتونوما مادرید دارای رتبه ۱۸۶ از بین دانشگاه های جهان است و در رده نهم برترین دانشگاه های جهان قرار دارد . این دانشگاه از هفت دانشکده تشکیل شده است و هم چنین دارای۵۹ دپارتمان است . از جمله دانشکده های این دانشگاه که اعتبار بسیارزیادی را در سطح جهانی دارد می توان به دانشکده حقوق اشاره کرد . دانشگاه اتونوما مادرید از سه پردیس تشکیل شده است .
  • دانشگاه کامپلوتنس مادرید : از قدیمی ترین دانشگاه های مادرید می توان به دانشگاه کامپلوتنس اشاره کرد. از این دانشگاه به عنوان قدیمی ترین موسسه عالی در دنیا نیز یاد می شود . دانشگاه کامپلوتنس مادرید در سال ۱۲۹۳ تاسیس شده است .این دانشگاه در سال ۱۷۸۵ میلادی برای اولین بار در همه جهان مدرک دکترا به یک دختر اعطا کرده است . این دانشگاه در رده نهم از بین برترین دانشگاه های جهان قرار دارد . رشته دندان پزشکی دراین دانشگاه شهرت بسیار زیادی دارد و در این رشته در بین پنجاه دانشگاه برتر جهان قرار دارد. هم چنین تا الان هفت نفر از افرادی که از این دانشگاه فارغ التحصیل شده اند توانسته اند جایزه نوبل را دریافت کنند.
  • دانشگاه آلفونسو سی ال سابیو: از جمله دانشگاه های مادرید می توان به دانشگاه آلفونسو سی ال سابیو اشاره کرد . این دانشگاه دارای رشته های بسیار زیادی در زمینه های مهندسی ، پزشکی ، کامپیوتر،تجارت و… است . اگر متقاضی تحصیل در مقطع لیسانس و فوق لیسانس هستید ، بهتر است بدانید هزینه های تحصیل در این مقاطع بسیار مناسب است . در این دانشگاه به دانشجویان کمک های مالی نیز داده می شود .
  • دانشگاه کارلس ۳ مادرید : از جمله دانشگاه های بسیار مشهور کشور اسپانیا در سراسر جهان است . این دانشگاه رشته های بسیار زیادی را در اختیار افراد می گذارد . البته رشته هایی که در این دانشگاه تدریس می شود ، همه به زبان اسپانیایی است . از جمله رشته های این دانشگاه می توان به ارتباطات ، حقوق و تجارت ، حقوق ،گردشگری ، تجارت ، مهندسی کامپیوتر و… است .

دانشگاه های مادرید

  • دانشگاه کاتولیگ سن آنتونیو: از جمله دانشگاه های مادرید می توان به دانشگاه کاتولیگ سن آنتونیو اشاره کرد . دانشجویان خارجی بسیار زیادی این دانشگاه را برای تحصیل انتخاب می کنند. این دانشگاه دارای برنامه های کاربردی بسیار زیادی است و در آن همه روش های زندگی کاتولیک مورد هدف قرار می گیرد . در این دانشگاه می توان در رشته های کارشناسی و کارشناسی ارشد به تحصیل پرداخت . از جمله رشته های این دانشگاه می توان به جرم شناسی ، تعلیم و تربیت ،کاردرمانی ،روان شناسی ، حقوق و تجارت ،بالینی و … است .
  • دانشگاه سن پابلو : از جمله دانشگاه های مادرید ، دانشگاه سن پابلو است . دلیل شهرت این دانشگاه به دلیل کارمندان و استادان بسیار معروفی است ، که در این دانشگاه تدریس می کنند . در این دانشگاه می توان در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به تحصیل پرداخت . از جمله رشته های این دانشگاه می توان به روابط عمومی ،تاریخ ، ساخت فیلم ، فناوری اطلاعات ، هنر ،دندان سازی ، مطالعات اروپایی و … اشاره کرد .
  • دانشگاه مستقل مادرید : این دانشگاه در سال ۱۹۶۸ میلادی ساخته شده است و دارای رتبه ۱۸۷ در بین دانشگاه های برتر جهان است . دانشگاه مستقل مادرید از هشت دانشکده تشکیل شده است و از بین این دانشکده ها ، دانشکده حقوق شهرت بسیار زیادی دارد . این دانشگاه دارای سه پردیس است که اصلی ترین آن ها کاندوبلنکو است و در شمال کشور مادرید قرار دارد . شهرت این دانشگاه به دلیل این است که فیلیپه سوم در آن به تحصیل پرداخته است .
  • دانشگاه پلی تکنیک مادرید : از جمله دانشگاه های مادرید می توان به دانشگاه پلی تکنیک مادرید اشاره کرد .در سال ۱۹۷۱ این دانشگاه تاسیس شده است و براساس تحقیقات این دانشگاه از جمله بهترین دانشگاه های فنی در جهان است. از این دانشگاه به عنوان دومین دانشگاه برتر در جهان یاد می شود . در دهه گذشته افراد معروف بسیار زیادی از این دانشگاه فارغ التحصیل شده اند . این دانشگاه دارای رشته های بسیار زیادی است که ازجمله آن ها می توان مهندسی کشاورزی ، مهندسی کامپیوتر ،مهندسی شهرسازی ،مهندسی شهرسازی ، مهندسی فیزیک و … اشاره کرد .
  • دانشگاه آلکالا : از دانشگاه های مادرید می توان به دانشگاه های آلکالا اشاره کرد . از این دانشگاه می توان به عنوان قدیمی ترین دانشگاه مادرید اشاره کرد . این دانشگاه هنوز هم دانشکده های سنتی علوم انسانی را در دل خود دارد.
  • دانشگاه چارلز سوم مادرید : از دانشگاه های مادرید می توان به دانشگاه چارلز سوم مادرید اشاره کرد . در این دانشگاه در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته های بسیارزیادی به زبان انگلیسی تدریس می شوند . بیست درصد از کل دانشجویان این دانشگاه را دانشجویان بین االمللی تشکیل می دهند . از این دانشگاه به عنوان بهترین دانشگاه در اسپانیا و اروپا یاد می شود . از جمله رشته های این دانشگاه می توان به مهندسی ، وکالت، ارتباطات ، اقتصاد ،علوم اجتماعی و انسانی یاد کرد .

دانشگاه های مادرید

امتیاز شما


امتیاز شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان
02145131
مشاوره رایگان واتس آپ
(کلیک کنید)